TILBAKE TIL KORONAINFORMASJONSSIDEN
På vår koronainformasjonsside finner du oppdatert status og informasjon. Denne siden inkluderer litt ekstra informasjon rundt avlyste/ og flyttede arrangementer.
Vil vi få informasjon om en forestilling blir avlyst og/eller flyttet?
Ja, vi sender ut informasjon per e-post/SMS så fort det er mulig.
Hva skjer med refusjon på avlyste forestillinger?
Alle billettkjøpere vil bli refundert automatisk for billettprisen eks. billettavgift. Ettersom det kan bli en stor mengde med refusjoner, ber vi om tålmodighet for at dette kan ta tid. Vi anslår at det kan ta opp til to måneder før pengene er tilbakeført til samme bankkort som det ble kjøpt med.
Ved manuelle refusjoner, kan det ta lenger tid. Se i tilsendt e-post for anslått makstid.
Har du kjøpt billetter i billettluka på Drammens Teater eller benyttet deg av gavekort? Vi vil ta kontakt med deg fortløpende.
Jeg har byttet kreditt-/bankkort etter kjøp av billetter
Det går fint! Vi vil sende ut refusjon, hvorpå bankene selv løser dette, slik at pengene havner korrekt.
Dersom vi allikevel skulle få en feil på vårt forsøk på refusjon, vil vi ta kontakt med deg.
Dersom du ikke har sett noe til refusjonen 14 dager etter mottatt mail, ta gjerne kontakt med oss.
Hva om jeg ikke kan på den nye datoen?
I utgangspunktet er de fleste innenfor vår refusjonsgaranti, slik at du vil få muligheten til å søke om refusjon for dine billetter via kvitteringssiden.
Merk at søknad om refusjon må være sendt inn innen en måned etter utsendt e-post. Sjekk gjerne etter mail fra Drammen Scener i søppelposten. Usikker på om en e-post er fra oss? Ta gjerne kontakt med oss.
Hva om jeg ikke vil ha refusjon?
Vi har mottatt flere mailer fra publikum som ikke ønsker å få sine penger refundert ved avlyste arrangementer. Vi blir utrolig varm om hjertet ved alle disse meldingene <3
Refusjonene blir iverksatt ganske fort, slik at det per nå ikke er mulig å unngå refusjon.
Må jeg ha ny billett ved flytting?
Nei, billettene til den opprinnelige forestillingen er gyldig for den nye datoen, med mindre noe annet kommuniseres i e-post til deg.
Har du fått mail om at billetter refunderes + at du har kjøpt billetter til ny oppsatt forestilling, gjelder kun dine nye billetter. Dine gamle billetter vil bli slettet fra vårt system (og refundert (eks. billettavgift)).
Hvis ønskelig, kan du enten logge inn via «mine sider» på forsiden av Teatret og/eller Union for å se dine ordre. Derifra vil dine billetter ha nye datoer. Det samme gjelder ved å gå via kvitteringen sendt på e-post.
Hvilke forestillinger er kansellert på Union våren 2020?
Listen gjelder kun berørte arrangementer per juli 2020. Endringer etter dette vil bli synlige på våre programsider + at kunder vil bli kontaktet direkte.
Hvilke arrangementer er flyttet på Teatret våren 2020?
Listen gjelder kun berørte arrangementer per juli 2020. Endringer etter dette vil bli synlige på våre programsider + at kunder vil bli kontaktet direkte.
Hvilke arrangementer er flyttet på Union våren 2020?
Listen gjelder kun berørte arrangementer per juli 2020. Endringer etter dette vil bli synlige på våre programsider + at kunder vil bli kontaktet direkte.
Vi anbefaler både våre ansatte og publikum å følge FHIs retningslinjer for å unngå smitte. Se mer om dette her.