Har du spørsmål til å kjøp av billetter på Drammens Teater? Kanskje vi kan hjelpe deg nedenfor!

Jeg har kjøpt billetter før 1. september

Har du kjøpt billett til Drammens Teater før 1. september, kjøpte du via vårt gamle billettsystem. For å hente ut dine billetter, gå til http://eventim.no og logg inn med dine detaljer.

Vi har dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer eller lignende på billetter kjøpt via Eventim. For endringer, ta kontakt direkte med Eventim på 21959200.

Alle billetter og gavekort som er kjøpt via Eventim vil fortsatt fungere.

Hvor kjøper man billetter?

Du kan kjøpe alle billetter til Drammen Sceners forestillinger på http://drammenscener.no, via vår billettleverandør TIX og/eller i billettluka på Drammens Teater.

Billettluka på Drammen Scener er åpen tirsdag til fredag fra 14:00 til 17:00, samt 1,5 time før hver forestilling. Du kan i samme tidsrom kjøpe billetter ved å ringe billettluka på 32213100.

Må jeg printe ut billettene?

Nei, det er ikke nødvendig. Har du en nyere telefon med mulighet for å åpne billettene på, skal dette la seg skanne ved innsjekk. Gjør gjerne klar dine billetter på mobilen ved innsjekk og skru opp lysstyrken på mobilen.

Kan dere sende billetter per post?

Nei, dessverre. Vi tilbyr kun å sende billetter per e-post og/eller fysisk print via vår Billettluke.

Når starter forestillingen?

Tiden vi oppgir i programmet er forestillingens start, med mindre noe annet er oppgitt. Dørene inn til salene åpner som regel 30 minutter før forestillingens start.

Vi anbefaler alle å være ute i god tid til forestillingen for å unngå kø og få en mest mulig behagelig opplevelse.

Hvor bruker jeg gavekortet mitt?

Du kan benytte deg av gavekortet ditt ved alle kjøp via våre nettsider. Etter at du har valgt antall billetter, vil du få opp muligheten til å benytte deg av ditt gavekort. Legg inn ditt gavekortnummer og PIN-kode for å benytte ditt gavekort.

Du kan også benytte deg av ditt gavekort ved kjøp av billetter i vår billettluka.

Kan jeg endre forestillingsdag?

Kanskje! På enkelte produksjoner er det mulig å endre forestillingsdag. I mailen du har fått fra billettleverandøren TIX, vil det da ligge en link med mulighet for å bytte forestilling. Du vil da beholde samme seteplasser.

Første flytting vil være gratis, mens flere flyttinger vil påkoste et gebyr.

Merk at det IKKE er mulig å bytte til andre forestillinger og/eller seteplass.

Kan jeg refundere billetten min?

Kjøpte billetter refunderes kun ved avlyst forestilling.

Har jeg angrerett på kjøp hos dere?

Billetter til konserter, forestillinger og hotellovernatting er ikke dekket av angreretten.

Er det aldersgrense på Teatret?

Nei, med mindre noe annet er oppgitt på forestillingssiden på våre nettsider.

Hva er 'bizzypris'?

Det er en egen pris for ungdommer som bruker appen Bizzy, en eventapp for ungdom mellom 13-21 år i Buskerud. Prisen er kun tilgjengelig via appen og gis ikke til andre utenom bruk av denne appen. Appen støttes og lages av Buskerud Fylkeskommune. Les mer på bizzy.no.

Jeg vil kjøpe over 10 billetter, men får det ikke til?

Av forskjellige grunner tillater ikke billettsystemet kjøp av over 10 billetter over internett. Ta gjerne kontakt med oss på 32213100 for gruppebestillinger.

Jeg har vansker med å gå i trapper - hvor bør jeg sitte i Teatret?

Parkett. Det er dessverre ikke heis til losjeradene i vår tradisjonsrike Hovedsal. Det er heis til Studioscenen.

Har du noe mer du lurer på? Ta gjerne kontakt med oss:
chat: Facebook Messenger
e-post: post@drammenscener.no
telefon: 32213100